14 iunie 2012

Seminarul de primavara - Romania

                                    



  A apărut în ziarul lunar al Fundatiei Aikikai un articol despre seminarul din Romania, scris chiar de către dl. Kobayashi!

Seminarul de primăvară – România

Subsemnatul (Kobayashi) am fost delegat la seminarul de primăvară al Aikikai România (M. Dorin – 5 dan) de pe 20 pe 26 martie.Locul de desfăşurare a fost ca în fiecare an dojoul Centrului Cultural Japonez aflat în Cluj Napoca.De joi până duminică, eu am ţinut 8 cursuri (de câte o oră şi jumătate), iar maestrul Igor a ţinut lecţii pentru clasa de începători.La seminar au participat aproximativ 300 de membri, mai ales din România, dar şi din Bulgaria, Ucraina, Anglia, Polonia, Grecia şi Moldova. In timpul seminarului s-a ţinut şi un examen de grade dan, toţi examinaţii promovând cu bine.E un seminar la care particip în fiecare an. In fiecare an numărul participanţilor creşte, iar anul acesta a crescut în mod special numărul începătorilor, astfel că mă gândesc cu bucurie la viitor.Pe lângă aceasta, în ultima zi ne-a făcut o vizită maestrul George Raicu, părintele aikidoului românesc; m-am bucurat din suflet să întâlnesc un vechi prieten (Yukimitsu Kobayashi – maestru instructor la Hombu-dojo).


Articol tradus de Florin Popescu Sensei - Manabu-dojo — cu Dorin Marchis.